środa, 3 stycznia 2018

CZAPKOWISKO - CZĘŚĆ 1

Liściasty wianek


Nie lubię zimy. Zima ma dla mnie tylko jedną zaletę - to czas kiedy wszystkie wyroby dziewiarskie mają branie. Bo co komu po wełnianej czapce, albo ciepłych skarpetach w sierpniu. W zimie, to co innego! A czapki, szaliki, etc. to niezwykle przyjemne robótki - dwie, trzy godziny (albo jak kto woli dwa-trzy odcinki ulubionego serialu) i robótka gotowa.

Początek roku minął u mnie pod znakiem czapek. Oto pierwsza z nich. Zmodyfikowałam nieco bezpłatny wzór z ravelry - Column of Leaves Hat

Wybrałam grubszą włóczkę, musiałam więc to i owo przeliczyć, ale na szczęście była to bardzo podstawowa matematyka :)


Włóczka: Nako Nakolen
Kolor: beż (6383)
Druty: 5 mm, proste do wykonania motywu liści, okrągłe i pończosznicze do zamknięcia główki czapki


Jako że czapki robi się szybko, na jednej nie poprzestałam. Kolejne udziergi zaprezentuję już niedługo (już są gotowe, czekają tylko na swoją kolej). Na razie jednak popodziwiajcie jeszcze przez chwilę liściastą czapkę, model "Trzy siostry". 

Motyw liści w zbliżeniu wygląda tak


A tak wygląda czapka widziana z góry



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz